مجله هومکس

کاور های برق هومکس محصولی با کارایی بالا

photo 2022 05 13 17 59 56 2

معرفی و بررسی کاور های برق هومکس

در چند سال اخیر استفاده از کاور های برق در خانه ها بسیار رایج شده است. این محصول زیبا و کاربردی که با نام های کاور جعبه فیوز، باکس پوشاننده فیوز، کاور باکس برق ونیز شناخته می شود، توانسته است رضایت مشتریان را به خوبی جلب کند. معمولا معماران فضای داخلی در طراحی های خود سعی می کنند تا حد امکان سیم های برق، کابل ها، فیوز ها و دیگر موارد مشابه را دور از دید مخاطب قرار بدهند. کاور جعبه فیوز یکی از محصولات جدید و کاربردی در این زمینه است. این محصول در طرح ها و رنگ های مختلفی ساخته می شود و به راحتی نصب می شود. اگر شما هم به دنبال راهی برای پوشاندن و کاور کردن جعبه فیوز خانه خود هستید، این محصول مناسب شما است. در این مقاله به طور کامل به معرفی این محصول و کاربرد آن پرداخته شده است.

photo 2022 05 13 17 59 18 1

کاور های برق در انواع مختلفی وجود دارند. پیش از طراحی باکس های پوشاننده، اغلب کاور ها به صورت تابلو طراحی می شدند. این نوع از کاور ها همانند تابلو به روی دیوار نصب می شدند و برای دسترسی به فیوز ها باید تابلو جابجا می شد. گاهی تابلو ها در هنگام جابجایی آسیب می دیدند. به همین دلیل طراحان به دنبال نمونه جایگزین برای تابلو های پوشاننده برق، بودند. باکس های پوشاننده جعبه فیوز، نسل جدید کاور های برق است که دسترسی به جعبه فیوز را به مراتب ساده تر می کند. کاور های برق هومکس از بهترین و با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار به حساب می آید.

بررسی ویژگی های کاور های برق هومکس

کاور های برق هومکس برای زیباسازی فضا داخلی خانه ها به کار برده می شود. این محصول برای پوشاندن جعبه فیوز های خانگی استفاده می شود. این محصول کاملا بی خطر بوده و در هنگام نصب هیچ آسیبی به جعبه فیوز و سیم کشی خانه وارد نمی کند. همچنین به راحتی نصب می شود و در جریان نصب، هیچ آسیبی به دیوار ها وارد نمی شود. استفاده از باکس های کاور هومکس دسترسی به فیوز ها را ساده تر می کند. این محصول در انواع مختلفی ساخته می شود. تمامی کاور های هومکس از جنس پی وی سی مرغوب و ضد آب می باشند. بدنه و قسمت رویه محصول به راحتی تمیز می شود و برای نظافت آن به استفاده از پاک کننده های قوی نیازی نیست.

کاور های برق هومکس در ابعاد مختلف کوچک، متوسط و بزرگ ساخته می شوند. این محصول برای ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی وقابل استفاده می باشد. به کار بردن کاور های پوشاننده به نوعی ایمنی جعبه فیوز را نیز افزایش می دهد و احتمال آسیب دیدن فیوز ها و سیم ها را کاهش می دهد. این محصول در طرح های گوناگون داشبردی، کابینتی و طراحی می شوند.

در تصاویر ارائه شده نمونه های مختلف کاور های پوشاننده برق هومکس قابل مشاهده است. شما می توانید با بررسی این تصاویر، نمونه مناسب منزل خود را در ابعاد و اندازه مناسب، تهیه کنید.

cover

سخن آخر و نتیجه گیری

کاور های برق محصول جدیدی برای پوشاندن جعبه فیوز های خانگی است. محصولات هومکس از نمونه های باکیفیت و زیبا موجود در بازار به حساب می آیند. در مقایسه با نمونه های مشابه قیمت کاور های هومکس بسیار مناسب تر و اقتصادی تر می باشد. کاور های پوشاننده هومکس در طرح های گوناگون و ابعاد متفاوت طراحی می شوند. در برخی از نمونه ها قسمتی برای آویختن کلید های ضروری نیز در نظر گرفته شده است که کاربرد این محصول را بسیار افزایش می دهد. محصولات هومکس در رنگ سفید ساخته می شوند و به این ترتیب با دیگر رنگ های به کار برده شده در دکوراسیون داخلی خانه ها، به راحتی هماهنگ می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *