اشتراک گذاری محصول در :

اینه دکوراتیو گرد ساده

لطفا یکی از رنگ های زیر را انتخاب کنید.

جنس آهن / رنگ کوره ایی الکترواستاتیک

در صورتی که نیاز به سایز سفارشی دارید. از طریق واتس اپ با ما تماس بگیرید

محصول به صورت پیش فرض با آینه سفید تولید می شود.

هزینه حمل به عهده مشتری می باشد.

جهت ارسال به تهران هزینه حمل توسط اسنپ وانت تعیین می گردد.

جهت ارسال به شهرستان هزینه حدودی تا مقصد شهرستان 600 تا 650 هزارتومان می باشد که توسط شرکت باربری از مشتری دریافت می گردد.

هزینه حمل تا درب منزل از ترمینال باربری شهرستان تا درب منزل جداگانه محاسبه می گردد.

هزینه بسته بندی برای سفارشات "شهرستان" به ازای هر محصول 300 هزار تومان می باشد.

اینه دکوراتیو گرد ساده

آینه دکوراتیو گرد به مجموعه‌ای از آینه‌‌های تزیینی در شکل گرد گفته می‌شه. توجه داشته باش که آینه های دکوراتیو در انواع متنوعی تولید می‌شه. منظور از آینه گرد دکوراتیو ، نوع خاصی از آینه نیست و گروهی از مدل‌های مختلف و جذاب رو در برمی‌گیره. آینه‌ها وسیله زینتی ویژه‌ای برای هر فضا محسوب می‌شه. در این میان به خصوص آینه های گرد برای دکوراتیو مناسب هستن. از انواع آینه‌های گرد می‌توان به آینه گرد چراغ دار ، آینه گرد ساده و … اشاره کرد.

آینه‌ها با توجه به مشخصات خاص و بدون جایگزینی که دارن ، از گذشته‌های دور نقش پر رنگی در دکوراسیون داشتن. و با گذشت زمان تغییراتی در ظاهر و کیفیت آن ایجاد شده . به گونه‌ای که آینه‌ها در گذشته وضوح و شفافیت آینه های امروزی رو نداشتن. اما امروزه تصویری که آینه ارایه می‌ده بسیار واضحه. همچنین با توجه به اهمیت آینه و استفاده از آن در فضاهای مختلف ، متناسب با هر فضایی می‌توان از انواع متنوعی از آینه استفاده کرد. آینه‌ها تنوع بسیار وسیعی دارن که یکی از انواع مختلف آینه ، اینه دکوراتیو گرد ساده هست.

اینه دکوراتیو گرد ساده

ویژگی اینه دکوراتیو گرد ساده

اهمیت آینه ها به گونه ای هست که می توان اونو از الزامات زندگی برشمرد، و در میان انواع آینه ها آینه دکوراتیو گرد می‌تونه در اغلب فضاها مورد استفاده قرار بگیره. چرا که این آینه ها اغلب نقش خود به عنوان آینه رو ایفا می‌کنن. و علاوه بر این در زیباسازی دکوراسیون خود نیز نقش مهمی دارن.

شکل دایره حس ابدیت و حس پایان ناپذیری داره. از لحاظ روانشناسی به دلیل نداشتن شروع و پایان این حس ابدیت و بی انتهایی با روحیه مردم سازگار هست. از این رو برای آینه زیباترین و مناسب ترین شکل خواهد بود. و در هر فضایی که قرار بگیره، فارغ از هر نوع کاربردی که فضا داشته باشه می‌تونه محیط خود متحول و زیباتر کنه.

اینه دکوراتیو گرد ساده

کاربرد اینه دکوراتیو گرد ساده

  • از اینه دکوراتیو گرد ساده می‌توان در قسمت های خانه به خصوص قسمت پذیرایی و نشیمن استفاده کرد. آینه دکوراتیو گرد زیبایی خاصی را به ارمغان خواهد آورد. و موجب می‌شود تا تنها با اضافه کردن این نوع آینه ، بتوان تغییر شگرفی را ایجاد کرد. زیبایی این آینه‌ها به حدی می باشد که می تواند در کانون توجه ها قرار بگیرد.
  • فروشگاه ها و گالری های مختلف نیز برای قرارگیری اینه دکوراتیو گرد ساده می تواند فضای مناسبی باشد. و موجب می شود تا علاوه بر زیبایی آینه، فضا و متریالی که در آن قرار دارد نیز جلوه بیشتری پیدا کند.
  • کافه و رستوران‌ها نیز برای استفاده از اینه دکوراتیو گرد ساده نیز مناسب می باشند. استفاده از آینه در زیباتر نشان دادن این فضاها بسیار مؤثر می باشند.
  • آرایشگاه ها نیز می توانند محل مناسبی برای قرار گیری این آینه ها باشند. در سالن های زیبایی خانم ها و آقایان آینه نقش اساسی در شکل گیری این فضاها دارد و به تعداد زیادی نیز به کار برده می شود. از این رو می توان از آینه دکوراتیو گرد نیز در این فضاها استفاده نمود و از زیبایی آن بهره‌مند شد.

 

هومکس

اینه دکوراتیو گرد ساده با طراحی خاصی که دارد نمای منحصر به فردی را ایجاد کنید. چرا که قرار گرفتن این آینه  هم فضای مورد نظرتان را به کلی دچار دگرگونی می کند. به همین خاطر است که این نوع آینه ها تاثیر شگرفی در تغییر دکوراسیون محسوب می شوند.برای ثبت سفارش این آینه زیبا میتوانید به وبسایت ما مراجعه کنید.هومکس با ارئه بهترین خدمات و متریال موجود در خدمت شما دوستان گرامی است.

Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.
0
    0
    سبدخرید
    سبدخرید خالیستبازگشت به فروشگاه