مجله هومکس

بررسی متریال مناسب کاور شوفاژ

photo 2022 03 08 13 08 20

متریال کاور شوفاژ، نوعی پوشش و روکش برای رادیاتور ها به حساب می آید. این روکش کاملا سطح شوفاژ ها را پوشش می دهد و به همین دلیل موجب زیبایی و جلوه بهتر فضا اطراف رادیاتور ها می شود. ظاهر نامناسب و زمخت شوفاژ های قدیمی را می توان به راحتی با استفاده از کاور های شوفاژ پنهان کرد. از آنجایی که هزینه تعویض رادیاتور ها بسیار بالا است، تهیه کاور رادیاتور به مراتب به صرفه تر و اقتصادی تر می باشد.

 

gem

 

هنوزم هم عده ای با استفاده از کاور های شوفاژ مخالف هستند. با این همه امروزه کاور شوفاژ در طرح و رنگ های مختلفی ساخته می شود و هر کدام کاربرد خاص خود را دارد. چنانچه قصد استفاده از کاور شوفاژ را دارید، باید چند نکته مهم را پیش از سفارش و نصب کاور شوفاژ در نظر داشته باشید. این محصول تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون دارد و اگر طرح و مدل آن به درستی انتخاب نشود، جلوه بد و نامناسبی ایجاد می کند. به همین دلیل توصیه می شود که پیش از ثبت سفارش با انواع کاور های شوفاژ و ویژگی ها و کاربرد آن بیشتر آشنا شوید.

متریال مناسب کاور شوفاژ چیست ؟

یکی از نکات مهم در این زمینه جنس و متریال مناسب کاور شوفاژ می باشد. بسته به کاربرد و طراحی کاور شوفاژ، از متریال گوناگونی در ساخت آن استفاده می شود. از آنجایی که کاور های رادیاتور مدت زیادی به طور مداوم در معرض حرارت و گرما شوفاژ قرار دارند، استفاده از متریال مناسب و با کیفیت در ساخت آن ها بسیار ضروری و با اهمیت می باشد. این مسئله عمر مفید این محصول را تا مدت زیادی افزایش می دهد و احتمال تغییر حالت دادن کاور را تا حد زیادی کاهش می دهد.

 

photo 2022 03 08 13 35 16

 

در چند سال اخیر استفاده از کاور شوفاژ چوبی بسیار رایج تر از دیگر نمونه ها بوده است. همانطور که پیش تر هم به آن اشاره کردیم انواع مختلفی از کاور های شوفاژ موجود می باشد؛ اما نوع چوبی آن از نمونه بسیار پر طرفدار در میان مشتریان به حساب می آید. تنوع طرح و رنگ کاور های چوبی، پاسخگو هر سلیقه ای است و مشتریان بسته به دکوراسیون فضا مورد نظر خود می توانند نمونه مناسب را انتخاب کنند. از آنجایی که از کاور های شوفاژ در محیط های مختلف مسکونی، تجاری، اداری و …. استفاده می شود، مشتریان می توانند بسته به شرایط و فضا هر محیط کاور مناسب آن محیط را سفارش دهند.

کاور های mdf  از بهترین مدل های کاور های چوبی به حساب می آیند

کاور شوفاژ چوبی برای آن دسته از مشتریانی که به دکوراسیون های کلاسیک علاقه دارند، انتخاب بسیار مناسبی می باشد. طرح های متنوع کاور های چوبی به راحتی با سبک کلاسیک هماهنگ می شود. از طرفی این کاور ها برای معماری های مدرنی که بر مبنای استفاده از چوب طراحی شده اند و دارای کفپوش های پارکت هستند نیز مناسب می باشد. استفاده از چوب در ساخت این نوع از کاور های رادیاتور، جلوه و ظاهر فوق العاده ای به آن ها می بخشد. کاور های mdf  را می توان به عنوان مناسب ترین و با کیفیت ترین کاور های چوبی معرفی کرد.

mdf  نوعی چوب مصنوعی است که هزینه تهیه آن از چوب طبیعی پایین تر می باشد و در عین حال بسیار مقاوم تر از چوب طبیعی است. به همین دلیل استفاده از آن در ساخت کاور شوفاژ بسیار مناسب و با صرفه است. تنوع رنگ و طرح، سبک و کم وزن بودن، زیبایی چشمگیر، ظرافت بسیار، ماندگاری بالا و… همگی از ویژگی های منحصر به فرد کاور های شوفاژ mdf  به حساب می آید. برای اطلاع بیشتر میتوانید از طریق واتساپ اقدام نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *