مجله هومکس

راهنمای انتخاب میز تی وی سبک مینیمال

photo 2022 03 09 14 52 48 2 e1647178580131

میز تی وی یکی از ضروری ترین و اساسی ترین لوازم هر خانه ای می باشد. میز های تلویزیون از مهمترین عناصر دکوراسیون به حساب می آیند. این میز ها در طرح ها و مدل های مختلفی ساخته می شوند. هر مدل کاربرد خاص خود را دارد. در سال های گذشته بیشتر افراد نمونه های شلوغ و پر نقش و طرح را انتخاب می کردند. ولی در چند سال اخیر که بیشتر افراد به دکوراسیون های مینیمال و ساده روی آورده اند، بیشتر از میان نمونه های ساده انتخاب می کنند. در این مقاله به بررسی میز های تلویزیون مینیمال پرداخته شده است.

 

photo 2022 03 09 14 52 48

 

میز تی وی مینیمال در عین سادگی، بسیار زیبا است. این میز علاوه بر زیبایی، جنبه کاربردی نیز دارد. به طور کلی میز های تلویزیون نقش پررنگی در جلوه و نمای داخلی خانه ها دارد و یک انتخاب نامناسب در دید مخاطب تاثیر منفی می گذارد. به همین دلیل توصیه می شود که پیش از انتخاب میز تلویزیون، با ویژگی ها و کاربرد هر سبک بیشتر آشنا شوید و سپس نمونه متناسب با دکوراسیون خانه خود را انتخاب کنید. در ادامه نکاتی در مورد انتخاب میز تلویزیون مینیمال ارائه شده است. بررسی این نکات به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته داشته باشید.

نکات مهم در هنگام انتخاب میز تی وی های مینیمال

همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم، اولین و مهمترین نکته در انتخاب میز تی وی مناسب، هماهنگ بودن میز با سبک دکوراسیون خانه می باشد. اغلب طراحان و معماران فضای داخلی، در طراحی های خود بیشتر المان های ساده به کار می برند. اولویت اول در طراحی های مینیمال، ایجاد فضای بیشتر می باشد. در همین راستا ابعاد میز های تلویزیون مینیمال نیز بسیار کوچکتر از نمونه های کلاسیک می باشد. به این ترتیب این میز ها فضای کمتری را اشغال می کنند.
از آنجایی که میز تی وی مینیمال ظاهر ساده ای دارد؛ معمولا هماهنگ کردن آن با دیگر دیگر لوازم خانه دشوار می باشد. به طور کلی ایجاد هارمونی در دکوراسیون مینیمال بسیار سخت تر از سبک های دیگر می باشد. زیرا در برخی موارد انتخاب المان های بسیار ساده باعث یکنواختی و دلگیر شدن فضا می شود. نکته مهم در انتخاب میز تلویزیون مینیمال، رعایت اعتدال و هارمونی است. هم رنگ بودن تمامی عناصر، جلوه بدی در دید مخاطب ایجاد می کند. به همین دلیل توصیه می شود که رنگ میز تلویزیون خود را به گونه ای انتخاب کنید که فضا یکنواخت نباشد. به عنوان مثال میز تلویزیون سفید در کنار مبلمان سفید، کفپوش روشن، کنسول سفید و…. اصلا مناسب نیست.

 

photo 2022 03 09 14 52 47 e1655200403162

میز تی وی مینیمال، طرح ها و رنگ های متنوعی دارد. گاهی استفاده درست از تضاد رنگ ها، نما و جلوه خاصی در دکوراسیون فضا داخلی خانه ایجاد می کند. به تصویر زیر دقت کنید.
استفاده از میز تی وی تیره در کنار دیوار های روشن نمای بسیار جذابی ایجاد کرده است. به این ترتیب فضا دلگیر و یکنواخت نیست و این تضاد رنگ به جا و مناسب، نظر مخاطب را به خود جلب می کند.

سخن آخر و نتیجه گیری

این روز ها طرفدارن سبک مدرن و مینیمال افزایش یافته است . اکثر افراد ترجیح می دهند تا از میز تی وی ساده و استفاده کنند. به طور کلی طرح های شلوغ ذهن را خسته می کنند و بعد از مدتی تکراری می شوند. در این شرایط افراد باید کل دکوراسیون را تغییر دهند. اما استفاده از لوازم مینیمال به مراتب به صرفه تر از نمونه های پر طرح و نقش می باشد. در دکوراسیون مینیمال به راحتی با جابجایی عناصر و یا ایجاد یک المان جدید به راحتی می توان فضا را تغییر داد. به این ترتیب دیگر لازم نیست تا هزینه های گزافی برای تغییر دکوراسیون پرداخت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *