اشتراک گذاری محصول در :

جاکفشی هومکس 160

لطفا فقط یکی از رنگ های زیر را انتخاب کنید.

MDF، روکش چوب و رنگ های لاکچری، سه دسته بندی هستند که شما می توانید یکی از موارد زیر را انتخاب کنید.

سایز

80x55x40
80x103x40

دسته بندی

هزینه حمل به عهده مشتری می باشد.

جهت ارسال به تهران هزینه حمل توسط اسنپ وانت تعیین می گردد.

جهت ارسال به شهرستان هزینه حدودی تا مقصد شهرستان ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزارتومان می باشد که توسط شرکت باربری از مشتری دریافت می گردد.

هزینه حمل تا درب منزل از ترمینال باربری شهرستان تا درب منزل جداگانه محاسبه می گردد.

هزینه بسته بندی به ازای هر محصول 220 هزار تومان می باشد.

جاکفشی هومکس 160

جاکفشی هومکس 160 مدلی خاص و لاکچری است که جزو پر فروشترین محصولات هومکس به شمار میآید. این محصول زیبا و کم جاست و برای نظم دهی به انواع کفش مناسب میباشد. این مدل دارای 8 کشو میباشد که عمق کمی دارد و در کمترین فضاها امکان جایگذاری تعداد بالای کفش را دارد.کشوهای این محصول از نوع ریلی است. رنگبندی خاص این محصول رنگ پیشنهادی ما برای شما عزیزان است تا همین نمای زیبا در منزل شما نیز خودنمایی کند.

 

مشخصات فنی جاکفشی هومکس 160:

  • جنس بدنه MDF با تراکم بالا
  • روکش ضد خش و لک
  • بدنه بسیار مستحکم و مقاوم
  • طراحی مدرن
  • رنگ بندی متنوع
  • استفاده از بهترین نوع متریال مصرفی در بازار

جاکفشی هومکس 160

ویژگی جاکفشی هومکس 160:

مرتب بودن و نظم‌دهی به وسایل منزل و لوازم شخصی یکی از مهم‌ترین اصول اولیه چیدمان هر منزلی است. این کار نیز با استفاده از اکسسوری و لوازم مختلف منزل قابل انجام است. یکی از مناسب‌ترین راه ها برای نگه‌داری صحیح کفش‌ها استفاده از جاکفشی هومکس می‌باشد تا بتوانید کفش‌های خود را به راحتی در آن مرتب سازی کنید.

جاکفشی‌ها را می توانید در منزل و یا در راهروها و در ورودی منازل قرار داده تا به زیبایی و مرتب بودن فضا کمک شایانی نماید.این جاکفشی در دو سایز 80x55x40 و 80x103x40 در هومکس تولید میشود و همانظور که گفتیم انتخاب رنگ سلیقه ای و متناسب با دکوراسیون است .رنگبندی این جا کفشی زیبا در کاتالوگ سایت موجود میباشد ومیتوانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون رنگ مد نظرتونو انتخاب کنید.

 

هومکس

جاکفشی هومکس 160 با طراحی خاصی که دارد نمای منحصر به فردی را ایجاد کنید. چرا که قرار گرفتن جاکفشی هم فضای مورد نظرتان را به کلی دچار دگرگونی می کند. به همین خاطر است که جاکفشی تاثیر شگرفی در تغییر دکوراسیون محسوب می شوند.برای ثبت سفارش این جاکفشی هومکس  زیبا میتوانید به وبسایت ما مراجعه کنید.هومکس با ارئه بهترین خدمات و متریال موجود در خدمت شما دوستان گرامی است.

Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.
0
    0
    سبدخرید
    سبدخرید خالیستبازگشت به فروشگاه