مجله هومکس

با کنسول مدرن آشنا شوید

photo 2022 03 09 14 50 26 3

معرفی و بررسی کنسول های مدرن

کنسول ها از پرکاربردترین عناصر دکوراسیون داخلی می باشند. این محصولات به تنهایی می تواند جلوه و زیبایی خاص به فضا ببخشد. معمولا از این محصولات در دکوراسیون های کلاسیک و مدرن استفاده می شود. در چند سال اخیر بیشتر افراد به سبک های مدرن و مینیمال روی آورده اند. در این مقاله به بررسی کنسول های مدرن پرداخته شده است. در این مطلب چند نکته مهم در ارتباط با انتخاب کنسول بررسی شده است. به این ترتیب با مطالعه این مطلب قادر خواهید بود، نمونه مناسب خود را به راحتی انتخاب کنید.

WhatsApp Image 2022 06 14 at 2.33.10 PM

آینه و کنسول یکی از عناصر دکوراتیو مهم در هر خانه ای به حساب می آید و معمولا در قسمت های مختلف خانه ها مانند اتاق نشیمن، راهرو ها، سالن پذیرایی و .. قرار داده می شود. تنوع طرح و رنگ در این محصولات بسیار زیاد است و این تنوع گاهی برای مشتریان دردسر ساز می شود. زیرا افراد نمی توانند نمونه مناسب خود را به راحتی پیدا کنند. به همین دلیل اغلب کارشناسان و معماران به مشتریان خود توصیه می کنند تا با انواع کنسول ها و ویژگی های آن ها بیشتر آشنا شوند.

کنسول های مدرن در مقایسه با دیگر محصولات موجود در بازار، طرفداران بیشتری دارد و با رایج شدن سبک های مدرن و مینیمال در دکوراسیون ها، تعداد مشتریان آن رو به افزایش است. نمونه های مدرن در انواع چوبی، ام دی اف، ممبران، فلزی و موجود می باشد و افراد می توانند بر اساس دکوراسیون داخلی منزل خود، نمونه مناسب را انتخاب کنند.

خصوصیات کنسول های مدرن

از مهمترین ویژگی های کنسول های مدرن، می توان به سادگی طرح و ظرافت آن ها اشاره کرد. بر خلاف نمونه های کلاسیک و سنتی، مدل های مدرن بسیار ساده و ظریف هستند. معمولا عرض این محصولات بسیار کمتر از نمونه های کلاسیک است و این نوع فضای کمتری را اشغال می کنند. به همین دلیل در فضا های کوچک بیشتر از مدل های مدرن استفاده می شود.

معمولا کنسول های مدرن در رنگ های روشن و یا رنگ ها فانتزی ساخته می شود. مدل های سفید از نمونه های پر فروش به حساب می آیند. اغلب افراد برای ایجاد هماهنگی بیشتر و ایجاد هارمونی به دیگر عناصر از نمونه های سفید و یا رنگ های روشن، استفاده می کنند. به طور کلی انتخاب میز ها و کمد های سفید، فضا را روشن تر و دلباز تر نشان می دهد.

ساده و مینیمال بودن طرح کنسول های مدرن این امکان را فراهم می کند تا افراد به راحتی گلدان های دکوری، قاب عکس، آباژور و دیگر المان های دکوراتیو خود را بر روی آن ها قرار دهند. مسلما قرار دادن گلدان ها و دیگر لوازم بر روی نمونه های شلوغ و پر نقش و طرح، ذهن را خسته می کنند اما مدل های مدرن به راحتی با دیگر المان ها هماهنگ می شوند. با استفاده از مدل های مدرن و ساده فضا اصلا شلوغ و دلگیر به نظر نمی رسد.

سبک بودن و امکان جابجایی راحت کنسول های مدرن از دیگر مزیت های این مدل نسبت به نمونه های قدیمی به شمار می رود. در مدل های قدیمی اغلب از چوب طبیعی استفاده می شود و همین امر جابجایی محصول را دشوار می کند. در نمونه های مدرن بیشتر از مواد سبک و کائوچو استفاده می شود

سخن آخر و نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی کردیم تا خصوصیات و ویژگی های کنسول های مدرن را بررسی کنیم. همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره شد، تنوع طرح و رنگ مدل های مدرن بسیار بیشتر از نمونه های دیگر است و مشتریان می توانند به راحتی نمونه هماهنگ با دکوراسیون داخلی خانه خود را پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *