کاور رادیاتور CLASSIC2

اکنون موجود نیست؛ اما می‌توانید این محصول را پیش‌خرید کنید

در صورتی که نیاز به سایز سفارشی دارید. از طریق واتس اپ با ما تماس بگیرید

لطفا فقط یکی از رنگ های زیر را انتخاب کنید.

MDF، روکش چوب و رنگ های لاکچری، سه دسته بندی هستند که شما می توانید یکی از موارد زیر را انتخاب کنید.

می توانید این قسمت صفحه رویی کاور شوفاژ خود را به صورت سفارشی با روکش چوب بسازید.

مشتریان گرامی در شهرستان قبل از انتخاب ابعاد سفارشی حتما از همکاران در واتساپ استعلام بگیرید

مشتریان گرامی در شهرستان قبل از انتخاب ابعاد سفارشی حتما از همکاران در واتساپ استعلام بگیرید

نکات مهم پیرامون خرید شما

هزینه حمل به عهده مشتری می باشد.

جهت ارسال به تهران هزینه حمل توسط اسنپ وانت تعیین می گردد.

جهت ارسال به شهرستان هزینه حدودی تا مقصد شهرستان ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزارتومان می باشد که توسط شرکت باربری از مشتری دریافت می گردد.

هزینه حمل تا درب منزل از ترمینال باربری شهرستان تا درب منزل جداگانه محاسبه می گردد.

هزینه بسته بندی به ازای هر محصول 220 هزار تومان می باشد.

کاور رادیاتور CLASSIC2

کاور شوفاژ یا کاور رادیاتور یکی از کاربردی ترین محصولات است که از آن جهت پوشاندن رادیاتور ها استفاده می شود، کاور شوفاژ علاوه بر محافظت از شوفاژ ظاهری شبیه به کنسول چوبی داشته و موجب زیبایی بخشی به فضای محیط می شود،ضمن اینکه استفاده از این کاور به حفظ تعادل حرارت پرداخته و از سوختگی در کودکان، سالمندان و سایر بزرگسالان جلوگیری می کند، از این جهت تهیه و استفاده از این محصول به تمامی افراد توصیه می شود.

کاور شوفاژ کلاسیک2 با طراحی زیبا و ساختاری مستحکم، انتخابی ایده‌آل برای محافظت و افزایش زیبایی شوفاژهای منزل شما است. این کاور با استفاده از متریال‌های باکیفیت و دوام بالا تولید شده و با داشتن طرح‌های کلاسیک و مدرن، به راحتی با دکوراسیون داخلی هر خانه‌ای هماهنگ می‌شود. کاور شوفاژ کلاسیک2 نه تنها از شوفاژ در برابر ضربه محافظت می‌کند، بلکه باعث بهبود جریان گرمایشی در فضا نیز می‌شود.

کاور رادیاتور CLASSIC2

ویژگی‌های کلیدی کاور رادیاتور CLASSIC2:

  • طراحی کلاسیک و زیبا: با الهام از طرح‌های سنتی و مدرن، کاور شوفاژ کلاسیک2 زیبایی خاصی به فضای شما می‌بخشد.ضمن اینکه می توان از این محصول به عنوان کنسول استفاده کرده و روی آن را با قاب عکس، آینه و شمعدان، مجسمه و… پر کنید.

 

  • متریال مرغوب: ساخته شده از بهترین مواد اولیه، تضمین‌کننده دوام و مقاومت در برابر عوامل محیطی، کاور شوفاژ در جنس های مختلف چوبی، ام دی اف و پی وی سی وجود دارد که توسط دستگاه مخصوص دارای روکش پی وی سی شده و این محصول را در برابر حرارت بسیار بالا مقاوم می کند.

 

  • نصب آسان: طراحی شده برای نصب سریع و بدون دردسر، بدون نیاز به ابزار خاص یا دخالت حرفه‌ای و نیاز به نصب خاصی ندارد وپس از وصل کردن قطعات به هم با استفاده از فاق و زبانه‌ها و همچنین چند عدد نبشی فلزی ساده می‌توان آن را روی شوفاژ قرار داد و حتی به عنوان کنسول نیز از آن استفاده کرد.

 

  • بهبود جریان گرما: کاور شوفاژ کلاسیک2 به گونه‌ای طراحی شده که جریان گرما را بهبود بخشیده و بازدهی حرارتی را افزایش می‌دهد.

 

  • کاهش صدای شوفاژ:ممکن است شوفاژ یا رادیاتور به دلایلی همچون نفوذ هوا و تجمع هوا در لوله ها و یا خرچش آب سرد و گرم صداهای عجیب و غریبی تولید کند، این صدا ها می توانند بسیار آزار دهنده باشند، از این جهت استفاده از کاور می تواند در کاهش و خنثی کردن صداها تاثیرات بسیار زیادی داشته باشد.

 

  •  محافظت از کودکان و سالمندان:از آن جایی که لبه رادیاتور ها تیز است و شکل ظاهری این وسیله دارای شیار های بسیاری است، امکان برخورد اعضای بدن با این لبه ها وجود دارد، همچنین رایدیاتور ها به دلیل عبور آب داغ گرمای بسیاری دارند از این جهت توصیه می شود برای جلوگیری از سوختگی در کودکان و سالمندان از کاور رادیاتور استفاده شود.

 

ابعاد کاور رادیاتور:

کاور رادیاتور ما در ابعاد مختلف ارائه می‌شود و شما عزیزان می‌توانید بسته به نیاز، ابعاد موردنظر خود را خریداری کنید.با توجه به تنوع زیاد کاورهای شوفاژ، از این محصول می‌توان در بسیاری از مکان‌ها اعم از طراحی مهد کودک‌ها، هتل‌هاو…. در نود درصد موارد دیگر استفاده کرد.

 

خرید کاور رادیاتور با رنگ دلخواه و  بصورت سفارشی

امکان سفارش کاور رادیاتور با رنگ و طرح و ابعاد دلخواه شما در مجموعه هومکس مقدور میباشد.

 

هومکس

برای خرید کاور شوفاژ کلاسیک2 و اطلاع از قیمت‌ها و تخفیف‌های ویژه، به وب‌سایت ما مراجعه کنید و از تجربه خریدی آسان و مطمئن لذت ببرید. با انتخاب کاور شوفاژ کلاسیک2، زیبایی و کارایی را به خانه خود بیاورید.

Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.
0
    0
    سبدخرید
    سبدخرید خالیستبازگشت به فروشگاه